عزیزم میاد یکی دو روزه زوده هنوز
شیر بعد از چهار روز میاد کمکی بهش شیرخشک بده آب بدنش کم نشه
آش برنج و دلستر آبجو خیلی خوبه بخور و قرص شیر افزا
با قطره چکان بهش شیر خشک بدی
یه وقت خیلی بهش شیشه ندی که تو این وًضعیت شیر خشکی نشه
از روز سوم معمولا سینه ها شیر میافته،نگران نباش منم از روز سوم یهو سینه هام بزرگ و پر شیر شد در حدی که همش میریخت
اگه امکانشو داری با قطره چکون بهش یکم شیرخشک بده گشنه نمونه گناه داره.خودتم مایعات زیاد بخور مخصوصا آب،قرص یا پودر شیرافزا هم کنارش بخور زودی شیرت راه بیفته.استراحت هم داشته باش.عدم استراحت باعث کم شیرشدن میشه.ولی الان اولش شیرت کم باشه طبیعیه.سعی کن زود به زود بذاریش زیر سینت.هرچی بیشتر بمکه شیر بیشتر تولید میشه
زود عزیزم هر چی بیشتر بمکه بیشتر میاد صبوری میخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.