مامانا ۲۹ هفته باردارم جیگر بخورم؟🥲

۷ پاسخ

تو سه ماه اول فقط خطرناکه
در حد دوتا سیخ بخور عزیزم نوش جان

اولا که تو ماه پایین خطرناکه،بعدم اندازه یه سیخ رفع هوس هیییییچ کاری نمیکنه

من خوردم کم درحد رفع ویار

نه نخور اصلا

نه سنگینه

نه نخور خطر ناک

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری