۱۰ پاسخ

همش داره تمدید می‌کنه که قرار بود امشب بزنه انشاالله که به حق خون پاک شهدا هیچ غلطی نمیتونه بکنه کاری که از دستمون برنمیاد خدا خودش بچه هامونو نگه داره

اینا که میگن ایشالا و‌ماشاله نمیزنه ینی دارن غیر مستقیم از ترامپ کمک میخواننننننن؟؟؟؟؟؟
چون ایران که داره زیرساختاشونو میزنه خب اونا هم جواب میدن دیگه میزنن

ساعت ۳شب یهو کولر خاموش میشه🙂‍↔️

مگه جایی ام مونده نزده باشه ی کله داره میزنه،خدا رو قسمش میدم به حق مظلومیت شهدای این چندوقتمون از پاش در بیاد کله زرده عوضیو😭

نجف آباد پوکوند
افتضاح ذاغه مهمات رو زد پادگان امام علی

۳ شنبه نیمه شب گفته میزنه

احتمال اینک تموم بشه کمه 🥲🥲

۴شنبه گفت

خدا لعنتش کنه

گفته ۴ شنبه ۴و نیم صبح

سوال های مرتبط

مامان ❤️رادمان♥️ مامان ❤️رادمان♥️ ۲ سالگی
مامان ❤️رادمان♥️ مامان ❤️رادمان♥️ ۲ سالگی
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 ۱ سالگی