۱۰ پاسخ

خودم خاستم و اصصصصلا هم ناراحت نیستم 🙄 مگه خودم یا بقیه بچه ها ک با شیرخشک بزرگ شدن چیمون کمتر از اونیه ک شیر مادر خورده ؟!

من شیر نداشتم .پودر غذای مقوی هر چی بگی خوردم فایده نداشت..بچه هام سینه رو هم گرفتن ولی خیلیییییی کم شیر داشتم حتی دوشیده نمیشد..در حد چند قطره میومد..حرف و حدیث که زیاد شنیدم..منتهاش پیش وجدان خودم ناراحت نیستم..چون شیری نداشتم که از بچم خدای نکرده دریغ کرده باشم

شیرم اصلا شیرش نمی‌کرد همش گریه میکرد بچم الان هم شیره هودمو میدم هم شیرخشک تازه هم کولیکش هم رفلاکسش خیلی بهتر شده باشی خشک

سلام عزیزم ، نه چرا ناراحت باشم ، دیگه شیر نداشتم ، اول به عنوان کمکی بود اما وقتی شیرم تموم شد ، شد غذای اصلی ، موقعی که داشتم دادم ، دیگه وقتی شیر نداشتم که نمی‌تونستم زوری بهش شیر بدم :) شیرافزا و رازیانه و اینا هم هیچ تاثیری نداشت

من سر اتفاقی شیرم خشک شد خیلی با شیر دوش تلاش کردم نیومد از اطرافیان کلی حرف شنیدم. .هیچوقت قضاوتشون یادم نمیره یه مدت حس میکردم مادر خوبی برا پسرم نبودم .گاهی وقتا هم این حس میاد سراغم .ولی خیلی دوست داشتم پسرم سینه امو بخوره

من نارس بود هم سینم دادم هم شیرخشک اما الان نمیخوره اصلا ناراحتم چون وزن کم کرده دوس داشتم میخورد

من شیرم اصلا سیرش نمیکرد ابکی بود انگار هیچی خودممم خیلی نابود شده بودم

چرا باید ناراحت باشم وقتی با شیر خشک عالی وزن گرفته

من به خاطر اینکه سینه هام نوک نداشتن ،و نارس بود یه مقدار شیر خشک با شیشه دادم دیگه سینه مو نگرفت ،مگه میشه ناراحت نبود هر روز بهش فک میکنم

شیر سینه مو مزه شو دوست نداشت نوک ن نداشت نمیخورم
نه اول ناراحت بودم ولی الا ک میینم راحت شیر میخوره باب دلشه گشنمه نمیمونه خیلیم خوشحالم

سوال های مرتبط