۳ پاسخ

ازامیش و‌سونو بده اگر باردار نبودی که انشالله هستی
اگر نبودی دمنوش بخور بزا طبیعی پریود بشی اگر با آمپول پریود بشی خیلی خطرناکه میگن بدن عادت میکنه دیگه طبیعی پریود نمیشه

سنو بده شاید بارداری یاخدای نکرده چیزی خطرناکی نباشع

خب یه ازمایش یا سونو بده

سوال های مرتبط