ازامیش وسونو بده اگر باردار نبودی که انشالله هستی
اگر نبودی دمنوش بخور بزا طبیعی پریود بشی اگر با آمپول پریود بشی خیلی خطرناکه میگن بدن عادت میکنه دیگه طبیعی پریود نمیشه
سنو بده شاید بارداری یاخدای نکرده چیزی خطرناکی نباشع
خب یه ازمایش یا سونو بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.