۷ پاسخ

مال منم سوزش و درد زیاد دارم ولی دکتر گفته بود زخم داری

چقد قشنگه

خیلی

منم سمت چپ بخیه ام سزارینم سفت شده درد میکنه

این عکس چقدر شبیه دریاچه میگن چی میگن دریاچه قو جواهرده خیلی شبیه اونجاست

همون عفونته دیگه پس چیزی نداد خب استفاده کنیی

خب میگی دکتر گفته عفونته دیگه

اینجا کجاست خیلییییییی قشنگه😍😍🌱

سوال های مرتبط