۲ پاسخ

من دادم خیلی خوبه
دوازده ساعت یه بار

من دادم اره خوبه ميتوني بدي وبعد به غذا خوردن ميافته درست ميشه
اگر شيرخشك ميدي مدل كامفورت بگير ديگه يبوست نميشه

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۲ ماهگی