۸ پاسخ

قدیمیه

یکم قدیمیه بنظرم

نه

جدیدترا قشنگترن که

اره خوشگل برنج همیشه رو بورس

منم میخام بخرم
این قدیمیه

به نظر من اره...بستگی به سبک خونه هم داره

اره قشنگه ولی کریستالاش کم باشه بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان 🌷کوچولوهام🌷 مامان 🌷کوچولوهام🌷 ۲ سالگی
مامان خوشمزه هام 🍭🍯 مامان خوشمزه هام 🍭🍯 ۲ سالگی