دوستان لطفاً جواب بدین ،تب واکسن از چند درجه هست؟

۲ پاسخ

برا بچه من تا ۳۸/۹ هم رسید

۳۷و۴شد هر ۴ساعت قطره بده
۳۸ نشه

سوال های مرتبط