اصلا نگران نباش عزیزم من حساسیت دارم اینقد سرفه و عطسه میکنم سرویکسمم بالاتر رفته هیچی هم نشده فقط سعی میکنم شکممو بگیرم و بنشینم که بهم فشار نیاد
سعی کن حلش کنی عزیزم
امان از این سرفه ها و عطسه ها...خدایا خودت کمک کن نگهدار نی نی هامون باش
اوووف چند وقت پیش من یه سرفه های شدیدی داشتما بعد اونم معاینه هامو رفتم خداروشکر چیزی نبوده نگران نباش
نه فقط موقع سرفه بشین و زیر دلتو بگیر ایستاده نباش
نه فقد زیر شکمت رو بگیر موقع سرفه و عطسه
دیگه خیلی هم سرفه نزن اگه میتونی
فشار میاد بهت احتمالا طول سرویکس کم بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.