خانوما میگم سرفه کردن برای بچه خطر نداره

۷ پاسخ

اصلا نگران نباش عزیزم من حساسیت دارم اینقد سرفه و عطسه می‌کنم سرویکسمم بالاتر رفته هیچی هم نشده فقط سعی می‌کنم شکممو بگیرم و بنشینم که بهم فشار نیاد

سعی کن حلش کنی عزیزم

امان از این سرفه ها و عطسه ها...خدایا خودت کمک کن نگهدار نی نی هامون باش

اوووف چند وقت پیش من یه سرفه های شدیدی داشتما بعد اونم معاینه هامو رفتم خداروشکر چیزی نبوده نگران نباش

نه فقط موقع سرفه بشین و زیر دلتو بگیر ایستاده نباش

نه فقد زیر شکمت رو بگیر موقع سرفه و عطسه
دیگه خیلی هم سرفه نزن اگه میتونی

فشار میاد بهت احتمالا طول سرویکس کم بشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهدیا و ملکا❤ مامان مهدیا و ملکا❤ ۷ ماهگی