۷ پاسخ

هرچی سن کمترباشه راحت تره دخترم ۶ماهه بودخانوادگی گرفتیم دخترم یکم تب کرد دونه هاش هم کمتربود

من پسرم بزرگم تو سن14 سالگی. وحشتناک گرفت. ی هفته استراحت
بعد چند روز پسرم که. حدود 2 سال بود گرفت و اصلاح عزیت نشد چندتا دونه کوچیک زد زود تموم شد

هرچه سن کمتر باشه کمتر عزیت میشه.
در بزرگ سالی تبدیل به زونا میشه

اول روی بدن چندتا دونه آبدار میزنه ، بعد تب شدید .
تا سه روز کل بدنتان پر میشه ، دونه های آبدار مثل تاول
نباید کنده بشه
آب تاولها هر جابریزه تاول جدید میزنه

اگه فقط دست تا آرنج و پا تا زانو و دور دهان بزنه میشه ویروس دست و پاو دهان
ولی سینه و کمر بزنه آبله مرعونه

من پسرهام یکبار آبله مرغان
و دوبار ویروس دست و پا و دهان گرفتن

پسر من یازده ماهش بود گرفت فقط تب داشت و استفراغ چند باری جمعا راحت گذشت

دختر من تقریبا ۱۷ ماهش بود گرفت
۳ روز اول خیلی سخت بود همش گریه میکرد
دکتر دوبار بردم گفت فقط باید تحمل کنه
یک صابون گوگرد از عطاری خریدم روزی دو و سه بار می‌بردم دکتر بدنش با اون میشستم یکم خنک و آروم میشد

سلام یه بارمثلا انسان میگره؟

تجربه که نداشتم ولی شنیدم هرچی سن کمتر باشه راحت تر رد میکنی..خودم راهنمایی بودم گرفتم خیییلی اذیت شدم تا یه هفته مدرسه نرفتم

سوال های مرتبط