۶ پاسخ

داروخانه نشون میدادی

دکتر خیلی خوبیه داروهاش زیاد و گرون اما خیلی تاثیر گذاره
بچه ی فامیل ما نارس بود با داروهایی که داد رسوند به هم سن های خودش واقعا خوبه
همیشه صداشو ضبط کن من چندبار بردم اینکارو کردم اما دست خطش ناخوانا😂🤭

والا منم ک تو داروخانه کار میکردم نتونستم بخونم

فقط اسم دکترو تونستم بخونم🤣

خط میخیه؟😂
خدایی چطور بچه های داروخونه دست خط دکترا رو میخونن؟ همیشه برام سواله🤣

پیش این نبر این انقدددددد دارو میده
بنظرم اصلاااا دکتر خوبی نیس

سوال های مرتبط