داروخانه نشون میدادی
دکتر خیلی خوبیه داروهاش زیاد و گرون اما خیلی تاثیر گذاره
بچه ی فامیل ما نارس بود با داروهایی که داد رسوند به هم سن های خودش واقعا خوبه
همیشه صداشو ضبط کن من چندبار بردم اینکارو کردم اما دست خطش ناخوانا😂🤭
والا منم ک تو داروخانه کار میکردم نتونستم بخونم
فقط اسم دکترو تونستم بخونم🤣
خط میخیه؟😂
خدایی چطور بچه های داروخونه دست خط دکترا رو میخونن؟ همیشه برام سواله🤣
پیش این نبر این انقدددددد دارو میده
بنظرم اصلاااا دکتر خوبی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.