خدا لعنتشون کنه که هرلحظه استرس داریم میکشیم اون شیر خشک اون پوشک او بقیه چیزا
واااااااای من پریروز گرفتم 670 ک، کی دوباره گرون شد 😑🥺🥺🥺🥺 خدا لعنتشون کنه
چخبرع یاخدا
نه بابا ؟؟؟ 🫤
مملکت گل و بلبله
نظارت صفرررررر
چهمارکی؟؟؟؟
همون موقه که شد ۷۰۰ گفتن تا چن وقت دیگه میشه ۱تمن😑
برای اینکه تفاوت قیمتو نفهمیم جدیدا بسته های ۱۰ تایی زدن، باورت میشه؟!
شوخی میکنی؟
مگه میشع🙄🙄🤨یاخدااااا
یا خدا😫😤 لعنت بهشوووووون
چ مارکی؟؟؟
شاید ۶۰ تایی این قیمته؟
اره خیلی وقته 🥱
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.