۸ پاسخ

من دکترم گفت باید بزنی هنوز ولی آسپرین روگفت۳۶هفته قطع کن

من تاسی وشش انوکسازدم،الانم هپارین میزنم

من تا اخر زدم بعد عمل هم ک تا دو هفته زدم باز

تا ۳۷ زدم الانم جاش هپارین داده

بستگی داره ب هرکس
من تااخر زدم

از ۳۶ به بعد فکر کنم هپارین تجویز میکنن🤔 منم دارم استفاده میکنم امیدوارم دیگه از ۳۶ چیزی نزنم

تا ۳۶ هفته هست

من ۳۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان والاجان ونداجان مامان والاجان ونداجان ۴ سالگی