من دکترم گفت باید بزنی هنوز ولی آسپرین روگفت۳۶هفته قطع کن
من تاسی وشش انوکسازدم،الانم هپارین میزنم
من تا اخر زدم بعد عمل هم ک تا دو هفته زدم باز
تا ۳۷ زدم الانم جاش هپارین داده
بستگی داره ب هرکس
من تااخر زدم
از ۳۶ به بعد فکر کنم هپارین تجویز میکنن🤔 منم دارم استفاده میکنم امیدوارم دیگه از ۳۶ چیزی نزنم
تا ۳۶ هفته هست
من ۳۶ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.