۴ پاسخ

پسرمن رو18بودبستری کردم اومد11بردم خونه بازگرفت رو19الان بازبستری

طبیعیه بعد دستگاه باز یکی دوتا عدد میاد بالا

چ شیر خودتو میخوره چ شیرخشک
زیاد بده بخوره تازردی باادرار و مدفوع حارج شه،حجم کم دفعات بیشتر تا رفلاکسی نشه،خودتم تغذیت سرد باشه اگ شیر خودتو میدی ترنجبین عرق کاسنی و‌...

دختر منم ۵ روزگی ۱۶ بود یک روز و نیم دستگاه بود دوباره برگشت کرد با عرق کاسنی و آب انار و ترنجبین و قطره بیلی استاپ کم کم بهتر شده یکم زرده دستگاه برای دختر من جواب نداد

سوال های مرتبط