پسرمن رو18بودبستری کردم اومد11بردم خونه بازگرفت رو19الان بازبستری
طبیعیه بعد دستگاه باز یکی دوتا عدد میاد بالا
چ شیر خودتو میخوره چ شیرخشک
زیاد بده بخوره تازردی باادرار و مدفوع حارج شه،حجم کم دفعات بیشتر تا رفلاکسی نشه،خودتم تغذیت سرد باشه اگ شیر خودتو میدی ترنجبین عرق کاسنی و...
دختر منم ۵ روزگی ۱۶ بود یک روز و نیم دستگاه بود دوباره برگشت کرد با عرق کاسنی و آب انار و ترنجبین و قطره بیلی استاپ کم کم بهتر شده یکم زرده دستگاه برای دختر من جواب نداد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.