خانوما حالت تهوع شدید دارم چیکار کنم بهترشم

۱۰ پاسخ

سیرابی

هعی ب جمع ما خوش اومدی😂😂
ببین انقد باید امتحان کنی تا قلق بیاد دستت ببینی چی اروم میکنه حالتو

من سردرد شدید دارم چکنم

یکم قره قوروت بزار دهنت

من قرص دیمن هیدرینات میخوردم هر ۱۲ ساعت
ترکیب ابلیمو و عسل و اب برای من خیلی جواب بود و هست موز هم برای حالت تحوع خوبه

به خدا قرص می خورم بازم تهو دارم دیگه رو به مرگ هستم

به منم بگوپیداکردی دارم میمیرمممم 🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢

لیمو بخور و بو کن

یکم آب با آبلیمو قاطی کن نصف لیوان بخور

به ماهم بگو

سوال های مرتبط

مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌ام بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته یازدهم بارداری
مامان مامان پسته مامان مامان پسته هفته یازدهم بارداری
مامان هلما مامان هلما ۶ ماهگی