من با اینک انتی خوب بود آزمایش دوم هم نوشت دادم
آره داره ه دکترت بستگی داره چون دقتش خیلی بیشتر از ان تی هستش من با ان تی خیلی خوب بود دکترم خواست ولی کلا بین ۱۵تا ۱۷هفته
برای من نوشت دکترم آزمایش اولم مشکل نداشت خداروشکررر
منظورت آنومالی؟
بستگی ب دکتر داره بضیا مینویسن بضیا ن
برا من فقط سونو بود برا عروس عمم ازمایشم داشت
سلام نه عزیزم اگه ازمایش انتی رو مشکلی نداشته باشی نه لازم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.