سلام مامانا غربالگری دوم هم آزمایش داره؟

۵ پاسخ

آره حتما برو
خدایی نکرده سونو انومالی مشکل داشته باشع اون موقع میفرستن سل فری و آمنیوسنتز
آزمایشش مهمه

برای من ننوشته همین دو سه روز دیگه باید برم فقط سونو زده

بستگی ب دکترت داره واسه من هم سونو بود هم ازمایش

من آزمایش دادم

تو سونو انومالی مشکلی نباشه ازمایش نمیدن

سوال های مرتبط

مامان آکو مامان آکو هفته سی‌ام بارداری
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان جوجوی من 🐥 مامان جوجوی من 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری