۵ پاسخ

اگه مثبت بود خب مبارکه .خدا خواسته
کاش والا من جای تو بودم

من خودم دوس دارم خدا یهو اینجوری بده بهم پشت سر هم نگه میدارم سخته ولی میگذره

عب نداره خدا داده بزن شاید نباشی بودی هم نگه دار

استرس داشته باشی دیرتر میادا

برامنم 2ماه عقب افتاد بی بی زدم منفی بود ازمایش دادم منفی بود 2روزشدم

سوال های مرتبط