۳ پاسخ

این شامو میخوری دختر خوب بعد فرداش میگی چرا مث گاو شدم دور از جونت...این برا شام خیلی سنگینِ عزیزم..یچیز دیگه محو تزیین اون سالاد شدم😀بنظر خورشته خیللللی خوشمزه میاد

به به چه کرده زری جون خوب شد لوبیا خیسوندما ناهار فردا شد قرمه سبزی😋

به به به
نوش جونتون گوشت بشه بچسبه به رونتون😁😁😁

سوال های مرتبط

مامان نازنین مامان نازنین ۳ سالگی