۱۱ پاسخ

این بودشام مابانون خوردیم

تصویر

منم پیتزا درست کردم خوشمزه بود 😋😋

به به
نوش جونتون
یکیش پیتزا س اون یکی چیه؟

کتلت
البته دخترم ساعت ۶ فسنجون با پلو خورد دیگه بهش شام نمیدم

منم دمی گوجه با سالاد شیرازی

سیب پلو

ابگوشت😊😊

کوبیده مرغ و سوپ جو

عزیزم‌ب پسرتون هم غذای بیرون مثل این غذاها ک تو عکسه هست میدین

نوش جان چقد شد

نوش جان
سالاد الویه

سوال های مرتبط

مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی
مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی
مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی
مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی
مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی
مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی