۳ پاسخ

برنجتون نیم دونه یا ایرانی معطر باشه که خوشبو بشه حتما از قبل بذارید خیس بخوره بدون نمک،بغدش بذارین با شیر از اول حسابی بپزه و حواستون باشه سر نره و کمی هم نمک بزنید تعجب نکنید در حد خیلی کم خیلی توی طعمش اثر داره حتما یه دونه هل هم بندازین خیلی خوشبو میشه،شیربزنج وقتیکه جاافتاد و کامل له شد آمادست،من آخرش شکر میریزم یا اینکه شکر نمی‌زنم با مربای گل سرخ میخوریم

من بلدنیستم ولی مامانم برنج میزاره بپذه وقتی پخت شیر وشکر قاطی میکنه اضاف میکنه میزاره قل بزنه وقتی سفت شد میارن میخورن خواهرم روش زیره هم میریزه

منم لایک کن جوابارو ببینم

سوال های مرتبط

مامان یاسین ویسنا مامان یاسین ویسنا ۳ سالگی
مامان سامیار👼👶 مامان سامیار👼👶 ۳ سالگی