صبح تست زدم مثبت درومد با ۲ روز تاخیری یعنی کی برم برا آزمایش؟

۶ پاسخ

مبااارکهههه🤗الهی برای منم مثبت بشه

برو عزیزم

به نظرم بزار ۷ روز تاخیر برو که نخوای دوباره تکرار کنی

چرا امروز نمیری

امروز برو من به خاطر تعطیلی ها موندم پنج روز تاخیر رفتم

امروز برو فوری بده زود جواب بگیر

سوال های مرتبط

مامان مهیار👶🏻💙 مامان مهیار👶🏻💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلو ها 😘🩵 مامان دوقلو ها 😘🩵 هفته سی‌ام بارداری