۱۰ پاسخ

این بود موادش ک من نصفشو پختم

تصویر

از این طرف🤣

تصویر

به زودی میبینمت

تصویر

عالی، منم امروز درست کردم ولی با شیره، گذاشتم عصر بپزم. نوش جون کوچولو 😍

عالی حتما درست میکنم 😍 خیلی ناز و یکدست شده

نصف اون مقدار دقیقا چقدر میشه نصف دوسوم چقدر میشه😐

ممنون خدا خیرت بده

ممنون عزیزم

بجای شکر اگر شیره خرما و ارده بزنی هم عالی میشه
نوش جون رویا خانم ❤️

آرد چه نوعی استفاده میکنی

سوال های مرتبط

مامان آروین👶❤️ مامان آروین👶❤️ ۱ سالگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۲ سالگی