سلام دوستان
من خیلی به پهلوی راست میخابم مشکلی داره؟!

۶ پاسخ

منم بیشتربه راست میخوابم نمیدونم چراپهلوچپم دردمیگیره

منم میخوابم و نگران بودم

سلام جانم ،نه مشکلی نداره
کاش ی جای دیگه بجز پهلو هم داشتیم برای خوابیدن🫩 من ازالان اذیتم ...

خب بیشتر باید ب چپ خوابید ک برای خون رسانی ب جنین خوبه..

پهلو چپ ، باعث خونرسانی بیشتر به رحم میشه

نه چه مشکلی

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری