منم بیشتربه راست میخوابم نمیدونم چراپهلوچپم دردمیگیره
منم میخوابم و نگران بودم
سلام جانم ،نه مشکلی نداره
کاش ی جای دیگه بجز پهلو هم داشتیم برای خوابیدن من ازالان اذیتم ...
خب بیشتر باید ب چپ خوابید ک برای خون رسانی ب جنین خوبه..
پهلو چپ ، باعث خونرسانی بیشتر به رحم میشه
نه چه مشکلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.