واکسن چهار ماهگی🥺🐣

تصویر
۵ پاسخ

واسه بچه من خیلی سبک بود خداروشکر نه درد نه تب

هی خاهر پدرمون دراومده

بو کورکی من فره سنگینو فره اذیت بو

الهی من از الان استرس چهارماهگی رو دارم خدا کنه اسون باشه چند تا سوزن میزنن؟

برای بچه منم خیلی سبک بود خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۳ ماهگی
مامان دلـ❄️ـوین مامان دلـ❄️ـوین ۶ ماهگی
مامان اوژین ♥️😍🐣 مامان اوژین ♥️😍🐣 هفته دوازدهم بارداری