امان از واکسن چهار ماهگی🥺💔

تصویر
۱۰ پاسخ

به نظر من از ۲ماهگی سخت تر بود

وای پسر منم امروز زد واقعا امااان
من دست تنهام ناراحتم 😭

وای منم فردا دارم

منم تو همون حالم

واسه دردش چیکار می‌کنی عزیزم

خدامرگم نگو. من هنو نزدم براش سخته!؟

واقعا امان...

خعلی اذیت میکنه؟ من دوماهگیشون زدم هنوز ورم دارم و درد میکنن چند روز گذشته

چرا سخت گذشت ؟من امروز زدم برای پسرمو اصلا انگا نزده

منم پسرمو واکسن زدم استا دادم بیداریم

سوال های مرتبط

مامان نورا🎀🍭 مامان نورا🎀🍭 ۶ ماهگی
مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۳ ماهگی
مامان اوژین ♥️😍🐣 مامان اوژین ♥️😍🐣 هفته دوازدهم بارداری