با دستگاه اسیاب
من با اسیاب کن قهوه. مارکش بوشه
آسیاب
رنده سیر گرفتم با اون راحت پودر میشه
با رنده
با خورد کن بریز تو تابه خوب تفت بده تا برشته بشه بعد که برشته شد کامل پودر میشه
پودر نمیکنم کامل میدم بهش دستش میدم میخوره
بخوام تو فرنی چیزی بریزم ساطوریش میکنم
سلام عزیزم گردو بخاطر چرب بودنش میچسبه به دیواره دستگاه
من دیروز امتحان کردم، گردو رو اول یکم خورد کن بعد بریز تو آسیاب
از این توری های فلزی یا الک فلزی داری تو خونه؟!
من با اون رنده میکنم پودره پودر میشه امتحان کن بکارت میاد
رنده کن
من چیزایی مث بادوم درختی یا هندی و گردو میدم دستش البته یدونه بعد خودش کمکم گاز میگیره میخوره قبلابا ابمیوگیرم چهار کارس با اسیابش خورد میکردم قشنگ له میشد
با آسیاب کن
کامل هم پودر نشه ایرادی نداره که تو فرنی اینا بریز
مولینکس
با هاون برقی،من با خرد کن هم انجام میدم کلا عصای دستمه
خورد کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.