۴ پاسخ

چایی نبات میخوردی

عرق نعنا میخوردی.

حیفه شیربیرون نریز چون ابگوشت خودش باعث افزایش شیر میشه

چی داخل شیرت هست که به بچه شیر ندی؟
اتفاقا ابگوشت باعث میشه بیشتر شیرداشته باشی
ولی نفخ حبوباتش ۱۲تا۲۴ساعت تواب بزار گرفته بشه

سوال های مرتبط