آبگوشت نفخ داره خب
حداقل تا چهل روز رعایت کن .چیزای دیگه بخور .منم سر پسرم هرچی میخوردم شب ک میشد ب خودش میپیچید
نفخ داره برای همین اینطوریه
مالع نخودای تو آبگوشت
اتفاقا آبگوشت زیاد بخور اما حبوباتا توشو نخور الآنم یکم عرق نعنا بخور خودت ک نفخش ببرع
چیزای نفاخ میخوری حتما بعدش چای نبات همراه عرق نعنا بخور
حبوبات حتما باید 12 ساعت خیس بخوره
بعد یکبار ضد عفونی بشه(یعنی ده دقیقه بجشوشه آبش دور ریخته بشه) بعد بره توی پخت
گوشت هم ده دقیقه بجوشه
شسته بشه
بعد توی دیگ آبگوشت بریزین
خیلی باید مراقب باشید
نفخ مادر واقعا بچه رو اذیت می کنه
ن ربطی نداره
قولنج نکرده
خب ابگوشت نفخ داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.