خانمها بعد استفراغ ب بچه شیر بدیم

۴ پاسخ

من میدم چون خودش گریه میکنه که گشنش هست

من بچه م رفلاکس داره گاهی بالا میاره اگه مقدار بالا آوردنش زیاد باشه دوباره یکم بهش میدم اگه کم باشه نه

ارع من میدم میخوره

نه عزیزم
بچه اضافه شیرو بالا اورده
دوباره بخوره باز براش زیادیه دیگه

سوال های مرتبط

مامان 💙امیر حسین 🕊️ مامان 💙امیر حسین 🕊️ ۱۰ ماهگی
مامان شیرزاد مامان شیرزاد ۵ ماهگی