سلام خانما من دندون درد گرفتم چیکار کنم راهنمایی کنید بخواطر بارداری

۴ پاسخ

صد در صد برو دکتر بعدا شدید میشه نمیتونی بری من رفتم عصب کشی کردم با اجازه دکترم

تا هفته 28می تونی بری

استامینفون ساده بخور ۳۲۵ باشه بهتره
بعد اگه دکترت اجازه داد برو دندون پزشک

برو دکتر دندون پزشکی
سه ماهه دوم مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان .....‌ مامان .....‌ هفته بیستم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری