۱۱ پاسخ

خدانگهدارتون باشه

ای خدا🥲🥲🥲😭😭😭

من میفهمم حالتو
کجای تهرانی

نترس توکل بر خدا.

طرف مارو خیلی زد دیگه اخراش صدای پدافند بود

توکل به خدا منتظر خیلی چیزا باش که اتفاق خوب در پیش دارند

خدا حافظتون باشه😭😭با این تاپیکت من گریه کردم😭😭خدایا مواظب ایرانم و هموطنانم باش😭

خدا حافظتوت باشه
سعی کن صدای اهنگ یا برنامه کودک زیاد کنی تا خودت و بچت کمتر استرس بکشید

نزد جایی و ینی من نشنیدم فقط رد شدن اون صدای پدافند بود عزیزم

مگه جایی هم مونده توتهران ک نزده باشن

بگردم بخدا حق داری میفهممت😭💔
منم خونم تهرانه میخوام برگردم اما بخاطر بچه ها میترسم مادر پدرم بشدت اذیت میکنن دیگه نمیتونم

سوال های مرتبط