۳ پاسخ

تست امنیوشور رو زایشگاه ها میگیرن. اینکه آب بچه کم شده باشه یا نه با سونو

ترشح تو این هفته ها عادیه عزیزم
برو دستشویی خودت خوب خشک کن
پد بزار
بیا دوسه تا سرفه کن اگ احساس کردی اب زیادی ازت رفت برو تست

عزيزم منم ترشح مثل اب داشتم سونو دادم متوجه شدم سالمه
خيلي نگران نشو بعضي ها در بارداري ترشح زياد دارن
اما خب خالا يه چك بكن
بيمارستانها
يا دكتر خودت يه چكاب كنه

سوال های مرتبط

مامان هستی مامان هستی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری
مامان دوقلوها ⁦💗💗 مامان دوقلوها ⁦💗💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گلی و تودلی👶 مامان گلی و تودلی👶 هفته بیست‌وپنجم بارداری