تست امنیوشور رو زایشگاه ها میگیرن. اینکه آب بچه کم شده باشه یا نه با سونو
ترشح تو این هفته ها عادیه عزیزم
برو دستشویی خودت خوب خشک کن
پد بزار
بیا دوسه تا سرفه کن اگ احساس کردی اب زیادی ازت رفت برو تست
عزيزم منم ترشح مثل اب داشتم سونو دادم متوجه شدم سالمه
خيلي نگران نشو بعضي ها در بارداري ترشح زياد دارن
اما خب خالا يه چك بكن
بيمارستانها
يا دكتر خودت يه چكاب كنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.