خانما دکتر خوب کودکان تو مشهد معرفی کنید

۱۵ پاسخ

دکتر علیزاده تو ابوریحانه فکرکنم خیلییییی محشره
تنها دکتری بود که تو مشهد وبا رو تشخیص داد

دکتر شریفی بیمارستان پاستور توی عبادی هم میان درمانگاه بسیار خوش برخورد و با حوصله هستن

دکتر سعید اسماعیلی
فوق تخصص نوزاد و اطفال
من بعد چند بار تعویض دکتر پیش ایشون میبرم دیگ
دکتر شریف حسینی ک دوستان میگن هم خوبه من نوزادی پسرم میرفتم پیششون ولی ریفلاکس رو تشخیص ندادن و پسرم بستری شد🤕

حمیدخالصی
یه بار بری پیشش همیشه میری
فوق تخصص

دکترشهلاسخایی عالیه مطبش هم وکیل آبادهستش
بسیارصبوروخوش برخورده

دکتر بسکابادی

دکتر سیمین مغربی

دکتر فریار فروهر معرکس مطبش بلوار سجاده

دکتر شایسته کوی امیر😍

دکتر ویدا وثوق

درمانگاه شبانه روزی کودکان آریان ببر واقعا عالیه

دکتر بسکابادی خیابان پاستور و دکتر شریفی حسینی خود بیمارستان پاستور عالی هستن

دکتر زهرا فرزاد فر

دکتر سید محمدرضا شریفی حسینی
رئیس بخش اِن آی سیو نوزادان بیمارستان پاستورنو
مطبشون : عبادی

دکتر صالح ولی الهی

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان آقا یزدان مامان آقا یزدان ۳ ماهگی