۵ پاسخ

عزیزم انشالله به دل خوش بغلش بگیری😍
چه اسم قشنگی دیار💙

برای من یه هفته مونده

انشاءلله که به سلامت بغل بگیریدش

الهی آمین عزیزم.. اسم شو دیار گذاشتین؟ چقدر خوب. منم فقط ی اسم انتخاب کردم اونم دیاره اما میترسم بعداپشیمون شم یا اطرافیان مسخره کنند . وقتی اسمشو میارم نمی‌دونم چرا گریه م میگیره

چه زیبا ان شاالله ب خوشی بغل بگیریش😍

سوال های مرتبط

مامان 🦋🩵🌊 مامان 🦋🩵🌊 هفته سی‌وهفتم بارداری