۴ پاسخ

انشالله به سلامتی بغلش کنی گلم واس منم دعاکن

خط سومیه چرا اینقد رفته مال تو🤣مال من تازه اولشه

مبارکه عزیزم منم ۱۳ روز دیگه ۲رقمی میشم چقدر منتظر دورقمی شدنم هستم🥹

بسلامتی ایشالله این چند وقت برات خیلی راحت و خوب بگذره

سوال های مرتبط