۷ پاسخ

من حاضرم زیر بمب و موشک بمیرم
ولی نرم خونه مادرشوهرم
عووق

وای منم اگه برم باید برم خونه مادر شوهرم اصلا راحت نیستم

بچمو نگه میداره پوشکش عوض میکنه غذاشو میده 🤣

منم خونه مادرشوهرمم ولی خدایی خونه خودم اون همه راحت نیستم خونه اونا راحتم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤌

ای خدا
لعنتی خیلی بده
من هنوز برنگشتم
کدوم طرف بوده صداها؟!

خدا باید بس کنه بنظرت؟

نگران نباش به خیرمیگذره انشاالله آیت الکرسی بخون ماکه ازاول هیچ جانرفتیم توکلت به خداباشه عمردست اونه هرجاکه باشیم

سوال های مرتبط