۷ پاسخ

عزیزم حتما حتما در اولین فرصت ببر پیش دکتر خون ... چرا آزمایش نوشتن براش؟

عزیزم مولتی ویتامین چی میدی بهش؟خونش خیلی زیاده.
آنزیم کبدش بالاست. تیروییدشم کم کاره

سرما نخورده بوده؟آزمایش cbcشو یکبار دیگه تکرارکن چون همه آیتم هاش بالاست
تیروئیدش کم کاره
آنزیم کبد یکم بالا معمولا میگن توسن یکسال طبیعیه ولی بازم دکتر ببینه
آهنش یکم پایین
b12 هم بالاست
میتونه از مولتی ویتامین باشه دکتر ببینه حتما

جدیدا پسرت سرماخورده بود؟

ببخشید من نمیدونم.
دکتر نوشتن براش؟

این صفحه سوم

تصویر

این صفحه دوم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ایلیا آدلیا👶🐣 مامان ایلیا آدلیا👶🐣 ۱۰ ماهگی