سلام دوستان الان هفته من تا ۱۸ هفته دیگه هیچ آزمایشی ندارم؟؟؟؟

۴ پاسخ

نه منکه ازمایش ندادم

اگه ازمایش غلبارگری دوم انجام بدی باید ۱۵ ،۱۶ انجام بدی بعد سنو انومالی ۱۸ هفته

نه فک نکنم دیگه داشته باشه دکتر به من گفت نیا تا انومالی فقط قندم بالا بود گفت مجدد چک کن ، ببخشید میپرسم شکم شما اومده بیرون ؟ من یکم اومده خیلی تغییر نداشته

نه عزیزم من که هیچی آزمایش ندادم

سوال های مرتبط

مامان موسی الرضا مامان موسی الرضا هفته بیست‌وهفتم بارداری