نه منکه ازمایش ندادم
اگه ازمایش غلبارگری دوم انجام بدی باید ۱۵ ،۱۶ انجام بدی بعد سنو انومالی ۱۸ هفته
نه فک نکنم دیگه داشته باشه دکتر به من گفت نیا تا انومالی فقط قندم بالا بود گفت مجدد چک کن ، ببخشید میپرسم شکم شما اومده بیرون ؟ من یکم اومده خیلی تغییر نداشته
نه عزیزم من که هیچی آزمایش ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.