استرس نداشته باشین لطفا
چرا ما عادت داریم قبل از اتفاق کلی براش غصه بخوریم ث استرس بکشیم؟ بیخیال باش هروقت اتفاق افتاد غصه بخور
الکی الان حرص میخوری فردا هیچی نمیشه بعد میبینی بخاطر هیچی کلی استرس داشتی
من که صبحمو با صدای بوووم شروع کردم
خدا بخیر کنه تا فردا ببینیم چی میشه
ممنکه از صبح بیدار شدم ابمون فشارش بحدی کمه که آبگرمکن روشن نمیشه
جزخداکسی خبرنداره خدانعلت کنه ترامپ
فیط میخوام زار زار گریه کنم😭
بابا نترسین. چیزی نمیشه به دلتون بد راه ندین همه چی درست میشه 😍بزودی
بخدا منم دو روزه از استرس دارم میمیرم
تند تند لباس میشورم آب گرم آماده میکنم ولی آخه مگه تا کی میشه اینجوری ادامه داد
کاااااش جای ما مردم تصمیم نگیرن هیشکی دلش نمیخاد زیرساخت ها از بین برن برگردیم عصر قجر🤦🏻♀️
والا من فقط میخام اسیر نشم و بمیرم زندگی بدون اب و برق و قحطی خیلی بدتر از مرگه
هیچکی نمیدونه
جز خدا و شاید ترامپ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.