قوربون دستتون مرسی
یه قاشق ارد برنج با یه نصفه لیوان اب جوش سرد شده قاطی کن بزار رو گاز تا ۴.۵ دیقه همش بزن یواش ک قل بزنه قل زد غلیظ شد یکم خاموشش کن ولرم ک شد
۳۰تا شیر درس کن کم کم بهش اضافه کن یخورده ابکی بشه یکم غلیظ تر از شیر
باراول اینطور درست کن بد کم کم غلظتشو بیشتر کن شبیه فرنی خودمون بشه
میتونی سیب وخرما و موز م تست بگیری بهش اضافه کنی مثلا فرنی موزی بشه
نصف لیوان اب با یه قاشق ارد برنج بزار رو شعله هم بزن تا غلظلت دلخواهت بعدش میتونی توش موز خرما یا سیب پخته اینا اضافه کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.