۷ پاسخ

احسنتتت خسته نباشی دلاااااور

خوشبحالت روز من تازه شروع شده

منم کارام تموم شده مونده ناهارم که فعلا دهی نمیزارن لالا داره بخوابونمش بعد ناهار بپزم

تازه میخوام شروع کنم😂😂😂😂پریودم هستم...داغون
ولی ناهارم امادس😁از دیشب ابگوشت گذاشتم

من منتظرم بخوابه شروع کنم خواب ندارع این یچه

واییی خوش ب حالت من ک تموم کارام مونده 🤒

کاش تافت میزدم خونه همینجوری میموند تا همیشه🥸😂

سوال های مرتبط

مامان 🌊 ساحل 🌊 مامان 🌊 ساحل 🌊 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی