دوستان ان شاءالله که همه چی خوب باشه دعا کنیم برای پیروز ایران
آب بردارین تو این بطری نوشابه پر کنید بزارید زیر کابینت تو حمام
هیچی هیچی
کارخونه هام که تعطیل 30تومن قسط دارم
وای چقد بد. با بچه واقعا سخته
من یه دبه آب گذاشتم با پیک نیک و فلاسک
لباسای نیکان همه رو شستم اتو زدم
خونه هم تمیز مرتب
مهتابی سیار خریدم پاورم شارژ کردم
ولی یه دبه آب به چه درد میخوره
اومدم شهرستان بی برقی رو نمیدونم ولی آب چشمه داریم
مرگ🥴🥴🥴
طرفای ما چشمه و آب زیاد هستش
هیچ ما که از وقتی بیدار شدم اب نداریم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.