۶ پاسخ

دکتر به دختر من فقط دوتا اسپره داد
کلدانیز هر 12 ساعت یه پاف
دی بی سالین هر 4 ساعت 1 پاف
گرانول ساشه مونته لوکاستم گفت اگر سرفه زد روزی یه دونه قاطی شیر یا غذاش کنم بدمش

دکتر به پسرم شربت نئوتادین تجویز میکرد

منم ديروز بردم دكتر بهش كيدو فست داد يه نوع انتى هيستامينه

شاید بخاطر دندون باشه

فنیل افرین
بمدت ۳ روز فقط

شربت سیتریزین دکتر داد

سوال های مرتبط

مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی