مامانا پسرم واکسن زد پاراکید بهش بدم

۳ پاسخ

سلام مامان مجتبی یه سوال داشتم خبر ندارید چند شنبه ها واکسن هست همون فارابی میبرید؟

من پاراکید دادم تب نکرد خوب بود

اره خیلی خوب جواب میده

سوال های مرتبط