۵ پاسخ

بله میشه

این آرد شیرینی پزی نیازی به الک کردن نداره من همیشه برا کیک و حلوا اینو برمیدارم

بله عالی میشه

ارد معمولی برا کاچی و حلوا بهترع با اینم میشه ولی خوب جمع نمیشه

اینا عالی آن من همیشه از اینا استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان '𝑎𝑙𝑖 مامان '𝑎𝑙𝑖 ۳ سالگی
مامان مامان گل پسرم مامان مامان گل پسرم ۳ سالگی