من عالی بود سزارین اولم ولی نمیدونم دومیم راحتع یا نه
سزارین خوبه به شرط اینکه اول دکترت خوب باشه و بعد بیمارستان خوب بری
منم به شدت راضی ام.حتی اندازه پریودی هم درد نداشتم.انگار من زایمان نکردم.توصیه میکنم بهت سزارین بشی
من خیلی راضی بودم از سزارین
من اذیتش فقط همونه که توبیمارستانی سزارین عالیه
من سز دوم بودم با فاصله یکسال اف نگم بهترین بود عالی عالی 😎😎😎
سزارین اولین سزارین اینقد راحته نمیفهمی چجوری زاییدی اصلا.ولی دومی به بعد پدر آدم در میاد
بالاخره عمله و عمل درد خودشو داره
ولی به هرحال از طبیعی خییییلی بهتره
من به شدت راضیم
منم راضیم
من خیلیییی
سزارین شکم اول خیلی راحته
من به شدت راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.