مامانااا رفتم سونو دخملی ۹۱۰ گرم بود
خوبه یا نه؟

۲ پاسخ

داخل این جدول ببین

تصویر

اره عزیزم بعدا از ۳۲ هفته تازه وزن گیری جنین شروع میشه
نی نی منم ۳۶ هفته همینقدر بود

سوال های مرتبط

مامان سوفیا جان🤱 مامان سوفیا جان🤱 روزهای ابتدایی تولد
مامان میکائیل💙🕊 مامان میکائیل💙🕊 ۱ ماهگی
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 هفته سی‌ام بارداری