۲ پاسخ

من دادم خوب بود

من میدم خوبه فقط مشکل مدفوع داریم باهاش
نمیدونم از شیرخشکه یا طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان دلوین جانم مامان دلوین جانم ۱۰ ماهگی